135 TL ve üzerine KARGO BEDAVA!

90 GÜN MAĞAZALARDAN DEĞİŞİM

MÜŞTERİ DESTEK HATTI 0 (850) 200 14 14

Bize Ulaşın

Müşteri Hizmetleri

Bize ulaşın, en kısa sürede yanıt vereceğiz

Bize Ulaşın
  • Satın aldığım ürünü iade etmek istediğimde ne yapmam gerekir?

    Mağazalarımızdan veya internet sitemizden alınmış ve kullanılmamış ürünler için iade süresi 30 gündür. Kullanım hatası bulunan ürünler, teşhir ürünleri ve/veya defolu olarak satışı yapılan ürünler için iade işlemi yapılamamaktadır.

    İade etmeyi düşündüğünüz ürünlerin kullanılmamış olması, paketinin hasar görmemiş olması ve ürünün tekrar satışa sunulabilecek durumda olması gerekmektedir. Deneme amacıyla ambalajından çıkarılmış ürünlerde, ambalajın bozulmamış ve ürünle birlikte tüm aksesuarlarının, orijinal paketleriyle birlikte bir arada olması gerekmektedir.

    İade işlemi, satın alma kanalı ve yöntemine bağlı olarak değişiklik gösterebilmektedir.

    İnternet sitemiz (www.joker.com.tr) üzerinden yaptığınız alışverişleriniz için;

       - İade etmek istediğiniz ürünleri, “Güzeller Organize Sanayi Bölgesi Mimar Sinan Caddesi No:13 Gebze, Kocaeli” adresinde bulunan Joker İnternet Depo birimimize, Yurtiçi Kargo aracılığıyla, karşı ödemeli olarak göndermeniz gerekmektedir. İade süreci, ürünlerin Joker İnternet Depo tarafından teslim alınmasının ardından başlatılacaktır.
        - İnternetten alınan ve mağazaya iade edilen ürünlerde para iadesi yapılamamaktadır. Bunun yerine, ürün bedelinde Joker Puan krediniz, Joker Aile Kulübü hesabınıza yüklenecektir.
       - İnternet sitemiz üzerinden “Kapıda Kredi Kartıyla Ödeme veya “Kapıda Nakit Ödeme” yöntemlerinden birini kullanarak gerçekleştirdiğiniz alışverişleriniz için iade talebinde bulunduğunuzda; iade işlemi, Joker İnternet Depo biriminin, iade talebinizin şartlara uygunluğunu tespit etmesinin ardından aşağıdaki yöntemlerden birisiyle yapılabilir;
           - “Kapıda Nakit Ödeme” iadeleri için, bize bildireceğiniz hesap numarasına para iadesi.
           - PTT aracılığıyla, bize bildireceğiniz TC Kimlik Numaranız üzerinden para iadesi.
           - Joker Aile Kulübü üyeliği hesabınıza, ürün bedelinde Joker Puan kredi yüklemesi.

    Mağazalarımızdan yaptığınız alışverişleriniz için;
           - Kredi kartı ödeme belgesi (kart slipi) ve satış belgesinin (bilgi fişi, e-arşiv faturası ve/veya sevk irsaliyesi) aslı.
           - Herhangi bir firma adına düzenlenen faturalarda, iade faturası.
           - Hediye olarak alınmış ürünler için iade işlemi yapılamamakta, yalnızca değişim talepleri kabul edilebilmektedir. (Değişim koşulları hakkında ayrıntılı bilgi almak için ilgili sayfayı ziyaret edebilirsiniz.)

    Mağazamızdan kredi kartıyla yaptığınız alışverişler için para iadesi, yalnızca satın aldığınız mağazada gerçekleştirilebilmektedir. Satın alımın yapıldığı mağazanın dışında farklı bir Joker şubesinde yapılacak iade işlemlerinde para iadesi yapılamamakta, ürün bedelinde Joker Puan krediniz, Joker Aile Kulübü hesabınıza yüklenebilmektedir.

    Joker Puan’la yaptığınız alışverişler için iade talebinde bulunmanız durumunda, iade işleminin tamamlanmasının ardından, alışverişte kullanılan puanların tamamı, Joker Aile Kulübü üyeliğindeki cep telefonu numarasına puan olarak geri yüklenecektir. Hesabınıza geri yüklenen Joker Puanların son geçerlilik tarihi, alişveriş yapılmadan önce, ilgili kredinizle ilgili belirlenmiş son geçerlilik tarihiyle aynı olur. Son geçerlilik tarihi sona eren puanlarla yapılmış olan alışverişlerde iade işlemi yapılamamaktadır. Joker Puan’la yapılan alışverişlerde nakit iadesi yapılmamaktadır.

    Not: Hijyen kuralları gereği tekrar satışı mümkün olmayan, hijyenik ürünler, göğüs pompası, ateş ölçer, iç çamaşırı, hijyenik ped, tıraş bıçakları, kişisel bakım ürünleri, gıda ürünleri, bebek bezi, ıslak mendil, alıştırma külodu, tuvalet adaptörü, kozmetik ürünler, temizlik ürünleri ve benzeri ürünlerde, ürünlerin kusurlu olması dışındaki hiçbir koşulda iade işlemi yapılamamaktadır.

  • Satın alınan ürünün iade süresi ne kadardır?

    Mağazalarımızdan veya internet sitemizden alınmış ve kullanılmamış ürünler için iade süresi 30 gündür. Kullanım hatası bulunan ürünler, teşhir ürünleri ve/veya defolu olarak satışı yapılan ürünler için iade işlemi yapılamamaktadır.

  • İade kapsamı dışında tutulan ürünler nelerdir?

    Kullanılmış, paketi hasar görmüş, aksesuarlarının biri veya birkaçı kaybolmuş ürünler ve deneme amacıyla ambalajından çıkarılmış olduğu hâlde paketi veya ürünün kendisi hasar görmüş alışverişler iade kapsamı dışındadır. Bu bağlayıcı koşul altında; hijyen kuralları gereği tekrar satışı mümkün olmayan, hijyenik ürünler, göğüs pompası, ateş ölçer, iç çamaşırı, hijyenik ped, tıraş bıçakları, kişisel bakım ürünleri, gıda ürünleri, bebek bezi, ıslak mendil, alıştırma külodu, tuvalet adaptörü, kozmetik ürünler, temizlik ürünleri ve benzeri ürünlerde, ürünlerin kusurlu olması dışındaki hiçbir koşulda iade işlemi yapılamamaktadır.

  • İade edilen ürünün geri ödemesi ne zaman yapılır?

    İade etmek istediğiniz ürünlerin depomuza ulaşması ve uzman ekibimiz tarafından, iade şartlarına uygunluğunun kontrol edilmesinin ardından iade ve geri ödeme işlemleri başlayacaktır.

    Ürün bedellerinin hesabınıza geri ödenmesi işlemi 3 ile 5 iş günü içinde tamamlanacaktır.

  • Tutar iadem neden taksit taksit yapılıyor?

    Taksitli olarak satın alınan ürün ve ürünlere ait bedelin geri ödemesi işleminde, banka tarafından taksitle geri ödeme işlemi uygulanmaktadır.

  • İnternet sitesinden aldığım ürünlerde, iade işlemi için hangi adrese gönderim yapmam gerekir?

    İnternet sitemiz üzerinden satın aldığınız ürünleri iade etmek istediğinizde, Güzeller Organize Sanayi Bölgesi Mimar Sinan Caddesi No:13 Gebze, Kocaeli adresinde bulunan Joker İnternet Depo şubemize, Yurtiçi Kargo (444 99 99) ile karşı ödemeli olarak ürünleri gönderebilirsiniz.

  • Garanti kapsamında bulunan bir ürünün arızalanması durumunda nasıl bir yol izlemeliyim?

    Garanti kapsamında olan puset ve oto koltuklarının herhangi bir nedenle arızalanması ve teknik desteğe ihtiyaç duyulması durumlarında, ürünün faturasıyla birlikte size en yakın Joker mağazasına gelerek, ürünü teknik servis desteği için teslim edebilirsiniz. Ürününüz, üretici firmaya iletilecek ve tamir - tadilat süreçleri tarafımızca yürütülecektir. Teknik servise yolladığınız ürünler için geçerli iade ve değişim koşulları, 6502 Sayılı Tüketicinin Korunması Hakkında Kanun'da yer alan hükümlere göre düzenlenmektedir. Üç defa aynı problemden ötürü tamir - tadilat işlemi gören ürünler, değişim ve iade kapsamında değerlendirilecektir.

  • Siparişimi İptal Edebilir Miyim?

    Sipariş iptali yapılamamaktadır. Oluşturulan siparişleriniz için ürünleri kargodan teslim almayarak iade edebilirsiniz.

x
x

Hediye Listelerim

x



Etkinliğe Katıl

*** Seçtiğiniz Etkinliği İptal Etme Şansınız Bulunmamaktadır.

x
Joker Aile Kulübü

Sipariş Takibi

Sipariş Takip Numaranız :
x

Joker.com.tr Üye Girişi

  • E-mail
  • Şifreniz
Şifremi Unuttum
Telefon Numaranız:
Geçici şifre ile hesabınıza erişmek için tıklayın.
x