...

İptal ve İade

Satın aldığım ürünü iade etmek istediğimde ne yapmam gerekir?

Mağazalarımızdan veya internet sitemizden satın aldığınız ve kullanılmamış ürünler için iade süresi 30 gündür. Kullanım hatası bulunan ürünler, teşhir ürünleri ve/veya defolu olarak satışı yapılan ürünler için iade işlemi yapılamamaktadır.  İade etmeyi düşündüğünüz ürünlerin kullanılmamış, paketinin hasar görmemiş ve ürünün tekrar satışa sunulabilecek durumda olması gereklidir. Deneme amacıyla ambalajından çıkarılmış ürünlerde, ambalajın bozulmamış ve ürünle birlikte tüm aksesuarlarının, orijinal paketleriyle birlikte bir arada olması gereklidir.  İade işlemi, satın alma kanalı ve yöntemine bağlı olarak değişiklik gösterebilmektedir. İnternet sitemiz (www.joker.com.tr) üzerinden satın aldığınız ürünlerin iadesi için aşağıdaki adımları takip edebilirsiniz. • www.joker.com.tr’ye giriş yaptıktan sonra Sağ üst köşede bulunan “hesabım” bölümünden “siparişlerim” başlığı altında “iade işlemler” menüsüne tıklayınız.. • İade etmek istediğiniz siparişin “ürün iade başlığı” altındaki “iade işlemleri” seçeneğini tıklayarak, iade etmek istediğiniz ürünün içerisine giriş yapınız. • İade talebi başlığı altında bulunan iade etme sebebinizi seçerek “iade ve Geri Gönderim Şartlarını okudum, kabul ediyorum” işaretleyerek iade talebi butonuna basınız. • İade süreci, ürünlerin Joker İnternet Depo tarafından teslim alınmasının ardından başlatılacaktır. - İnternetten alınan ve mağazaya iade edilen ürünlerde para iadesi yapılamamaktadır. Bunun yerine, ürün bedelinde Joker Puan krediniz, Joker Aile Kulübü hesabınıza yüklenecektir. İnternet sitemiz üzerinden “Kapıda Kredi Kartıyla Ödeme veya “Kapıda Nakit Ödeme” yöntemlerinden birini kullanarak gerçekleştirdiğiniz alışverişleriniz için iade talebinde bulunduğunuzda; iade işlemi, Joker İnternet Depo biriminin, iade talebinizin şartlara uygunluğunu tespit etmesinin ardından aşağıdaki yöntemlerden birisiyle yapılabilir; • “Kapıda Nakit Ödeme” iadeleri için, bize bildireceğiniz hesap numarasına para iadesi. • Joker Aile Kulübü üyeliği hesabınıza, ürün bedelinde Joker Puan kredi yüklemesi. Mağazalarımızdan yaptığınız alışverişleriniz için; • Kredi kartı ödeme belgesi (kart slipi) ve satış belgesinin (bilgi fişi, e-arşiv faturası ve/veya sevk irsaliyesi) aslı. • Herhangi bir firma adına düzenlenen faturalarda, iade faturası. • Hediye olarak alınmış ürünler için iade işlemi yapılamamakta, yalnızca değişim talepleri kabul edilebilmektedir. (Değişim koşulları hakkında ayrıntılı bilgi almak için ilgili sayfayı ziyaret edebilirsiniz.) Mağazamızdan kredi kartıyla yaptığınız alışverişler için para iadesi, yalnızca satın aldığınız mağazada gerçekleştirilebilmektedir. Satın alımın yapıldığı mağazanın dışında farklı bir Joker şubesinde yapılacak iade işlemlerinde para iadesi yapılamamakta, ürün bedelinde Joker Puan krediniz, Joker Aile Kulübü hesabınıza yüklenebilmektedir. Joker Puan’la yaptığınız alışverişler için iade talebinde bulunmanız durumunda, iade işleminin tamamlanmasının ardından, alışverişte kullanılan puanların tamamı, Joker Aile Kulübü üyeliğindeki cep telefonu numarasına puan olarak geri yüklenecektir. Hesabınıza geri yüklenen Joker Puanların son geçerlilik tarihi, alişveriş yapılmadan önce, ilgili kredinizle ilgili belirlenmiş son geçerlilik tarihiyle aynı olur. Son geçerlilik tarihi sona eren puanlarla yapılmış olan alışverişlerde iade işlemi yapılamamaktadır. Joker Puan’la yapılan alışverişlerde nakit iadesi yapılmamaktadır.  Not: Hijyen kuralları gereği tekrar satışı mümkün olmayan, hijyenik ürünler, göğüs pompası, ateş ölçer, iç çamaşırı, hijyenik ped, tıraş bıçakları, kişisel bakım ürünleri, gıda ürünleri, bebek bezi, ıslak mendil, alıştırma külodu, tuvalet adaptörü, kozmetik ürünler, temizlik ürünleri ve benzeri ürünlerde, ürünlerin kusurlu olması dışındaki hiçbir koşulda iade işlemi yapılamamaktadır. Ürünümü iade ederken kargo ücreti ödeyecek miyim? • İade işlemlerinde "kargo ücreti" ödemezsiniz. Bu doğrultuda, e-posta adresinize gönderilecek olan, "kargo gönderi kodu"nu kullanarak anlaşmalı olduğumuz Yurtiçi Kargo ile geri gönderebilirsiniz.

Satın alınan ürünün iade süresi ne kadardır?

Mağazalarımızdan veya internet sitemizden alınmış ve kullanılmamış ürünler için iade süresi 30 gündür. Kullanım hatası bulunan ürünler, teşhir ürünleri ve/veya defolu olarak satışı yapılan ürünler için iade işlemi yapılamamaktadır.

İade kapsamı dışında tutulan ürünler nelerdir?

Kullanılmış, paketi hasar görmüş, aksesuarlarının biri veya birkaçı kaybolmuş ürünler ve deneme amacıyla ambalajından çıkarılmış olduğu hâlde paketi veya ürünün kendisi hasar görmüş alışverişler iade kapsamı dışındadır. Bu bağlayıcı koşul altında; hijyen kuralları gereği tekrar satışı mümkün olmayan, hijyenik ürünler, göğüs pompası, ateş ölçer, iç çamaşırı, hijyenik ped, tıraş bıçakları, kişisel bakım ürünleri, gıda ürünleri, ıslak mendil, alıştırma külodu, tuvalet adaptörü, kozmetik ürünler, temizlik ürünleri ve benzeri ürünlerde, ürünlerin kusurlu olması dışındaki hiçbir koşulda iade işlemi yapılamamaktadır.

İade edilen ürünün geri ödemesi ne zaman yapılır?

İade etmek istediğiniz ürünlerin depomuza ulaşması ve uzman ekibimiz tarafından, iade şartlarına uygunluğunun kontrol edilmesinin ardından iade ve geri ödeme işlemleri başlayacaktır. Ürün bedellerinin hesabınıza geri ödenmesi işlemi 3 ile 5 iş günü içinde tamamlanacaktır. Debit kart işlemlerinde para iadesi ilgili banka süreçlerine göre 3-15 gün arasında yapılmaktadır.

Tutar iadem neden taksit taksit yapılıyor?

Taksitli olarak satın alınan ürün ve ürünlere ait bedelin geri ödemesi işleminde, banka tarafından taksitle geri ödeme işlemi uygulanmaktadır.

Garanti kapsamında bulunan bir ürünün arızalanması durumunda nasıl bir yol izlemeliyim?

Garanti kapsamında olan puset ve oto koltuklarının herhangi bir nedenle arızalanması ve teknik desteğe ihtiyaç duyulması durumlarında, ürünün faturasıyla birlikte size en yakın Joker mağazasına gelerek, ürünü teknik servis desteği için teslim edebilirsiniz. Ürününüz, üretici firmaya iletilecek ve tamir - tadilat süreçleri tarafımızca yürütülecektir. Teknik servise yolladığınız ürünler için geçerli iade ve değişim koşulları, 6502 Sayılı Tüketicinin Korunması Hakkında Kanun'da yer alan hükümlere göre düzenlenmektedir. Üç defa aynı problemden ötürü tamir - tadilat işlemi gören ürünler, değişim ve iade kapsamında değerlendirilecektir.

Siparişimi İptal Edebilir Miyim?

Sipariş iptali yapılamamaktadır. Oluşturulan siparişleriniz için ürünleri kargodan teslim almayarak iade edebilirsiniz.

Siparişimi teslim almadan iade ettim. Kargo ücreti geri ödenir mi?

Siparişinizi iptal ettiğinizde ödediğiniz kargo ücreti, sipariş tutarınıza eklenerek size geri ödenir.

İade/arıza başvurusu için verilen kargo kodu geçersiz. Yeni kargo kodunu nasıl alabilirim?

İade/arıza taleplerinde ürün gönderimi için verilen kargo gönderi kodları, kargo firmalarının sistemlerinde 15 gün boyunca geçerlidir. 15 gün içinde gönderim yapmadığınız durumda Hesabım – Siparişlerim – İade İşlemleri sayfasından başvuruda bulunarak yeni bir gönderi kodu alabilirsiniz. Tekrar iade kodu alabilmeniz için ürününüzün size teslim edildiği tarihten itibaren başlayan 30 günlük sürenin geçmemiş olması gerekir. Eğer bu süre geçti ise herhangi bir işlem yapılamamaktadır.

Bilgim olmadan siparişim iptal edilmiş. Neden?

Siparişinizdeki yetersiz bilgi veya ürünün kalite standartları gereği gönderime uygun olmaması gibi nedenlerle sipariş iptali yapılabilmektedir. İptal durumunda ödemeniz gerçekleşmişse, para iadeniz ödeme yönteminize göre yapılır.

Ürünümü geri gönderdim. İadem ne zaman yapılır?

Hesabım – Siparişlerim – İade İşlemleri bölümünden iade formu doldurup geri gönderdiğiniz ürün, iade onayı için bazı incelemelerden geçer. Talebiniz kabul olduğunda para iadeniz, alışverişinizde kullanmış olduğunuz hesabınızın ait olduğu bankaya, iadenizin onaylandığı anda otomatik olarak yapılır. Joker.com.tr tarafından iade işlemi bankanıza yapıldığı an, hesabınıza tanımlı olan e-posta adresinize ücret iadesi yapıldığına dair mail ve SMS gönderilmektedir. Bu bilgilendirme sizlere yapıldıysa, Joker.com.tr tarafından bankanıza yapılan iade ödemesi tamamlanmış demektir. Bankanızın bu tutarı kart veya banka hesabınıza yansıtma süresi ise bankanızın işlem sürecine göre değişkenlik gösterir. Ödeme şekli havale/EFT olan siparişlerin geri ödeme işlemi IBAN üzerinden gerçekleşirken, geri ödeme işleminin tamamlanabilmesi için müşteri hizmetleri ile irtibata geçmeniz gerekmektedir. İade süreçlerinde mail ve SMS size ulaşmasından itibaren bankanıza ait minimum süreyi kontrol edin. Bu sürenin ardından iade tutarını hesabınızda hala göremiyorsanız, dekontta belirtilen bilgilerle bankanıza başvurun. Taksitlendirilmiş kredi kartı alışverişi iadelerinde tutarın tamamı sahibi olduğunuz kredi kartının bankasına Joker.com.tr tarafından tek seferde ödenir. Ancak bankaların kendi süreçleri gereği bu tutarlar banka tarafından kartınıza siparişiniz sırasında seçtiğiniz ay kadar taksitle iade edilir. İade ödemelerinin taksitle yapılmasında Joker.com.tr’nin herhangi bir dahiliyeti olmayıp detaylı bilgi için bankanızla iletişime geçmeniz gerekir.

Oyuncak Ürünü Değişim/İade Süreci

*Teslim alma tarihinden itibaren 30 gün içinde bilgi verilmeyen, Orijinal ambalajı bozulmuş, kutu ve iç aksesuarları olmayan, tekrar satılabilirlik özelliğini kaybetmiş ve orijinal kutusu/ambalajı zarar görmüş (çizilme, yırtılma, bant-etiket kullanımı) ürünlerde değişim ve iade yapılmamaktadır. **Sorunun ürünün yanlış kullanımına bağlı olarak kullanıcı hatasından (yanlış şarj etme, yanlış pil kullanımı, çarpma, kırma, bozma, düşme sonucu kırılma, yanlış montaj, yanlış kullanım…vb) kaynaklandığı tespit edilen durumlarda değişim ve iade yapılmaz. ***6502 Sayılı Tüketici Haklarının Korunması Hakkında Kanun, Bu kanuna bağlı olan, Garanti Belgesi Yönetmeliği ve yine bu kanuna bağlı olan Satış Sonrası Hizmetler Yönetmeliği dikkate alındığı takdirde OYUNCAK grubu ürünlerimizde Garanti Belgesi bulunması zorunluluğu gerekmemektedir.
Bize Ulaşın