...

İptal ve İade

Siparişimi İptal Edebilir Miyim?

Sipariş işlemi tamamlandıktan sonra iptal işlemi gerçekleştirilememektedir. Sipariş sizlere ulaştıktan sonra dilerseniz kargodan teslim almayarak veya dijital iade formunu doldurarak iade sürecini başlatabilirsiniz.
(Hijyen kuralları gereği tekrar satışı mümkün olmayan, hijyenik ürünler, göğüs pompası, ateş ölçer, iç çamaşırı, hijyenik ped, tıraş bıçakları, kişisel bakım ürünleri, gıda ürünleri, bebek bezi, mamalar, ıslak mendil, bebek bezleri, alıştırma külodu, tuvalet adaptörü, kozmetik ürünler, temizlik ürünleri ve benzeri ürünlerde ürünlerin kusurlu olması dışındaki hiçbir koşulda iade işlemi yapılamamaktadır.)

www.joker.com.tr sitesinden satın alınan ürünün iadesi nasıl yapılır? (DİGİTAL İADE)

1. www.joker.com.tr’ye giriş yaptıktan sonra Sağ üst köşede bulunan “hesabım” bölümünden “siparişlerim” başlığı altında iade etmek istediğiniz siparişin üzerine tıklayınız.
2. İade etmek istediğiniz ürünün üzerine tıklayarak iade talebi başlığı altında bulunan iade etme sebebinizi, Siparişinizi iade etmek istediğiniz kargo firmasını seçtikten sonra “iade ve Geri Gönderim Şartlarını okudum, kabul ediyorum” işaretleyerek iade talebi butonuna basınız.
3. Ekranınıza gelen ücretsiz kargo kodu ile birlikte seçtiğiniz kargo firmasına ürünlerinizi 7 gün içerisinde iade edebilirsiniz.
4. İade süreci, ürünlerin Joker İnternet Depo tarafından teslim alınmasının ardından başlatılacaktır.
***Digital iade formu doldurulmadan gönderilecek ürünlerin iadesi kabul edilmeyecektir. Digital iade dışında gelen kargolar sizlere geri gönderilecektir.

İade süresi ne kadardır?

Mağazalarımızdan veya internet sitemizden satın aldığınız ve kullanılmamış ürünler için iade süresi 30 gündür. ***Digital iade formu doldurulmadan gönderilecek ürünlerin iadesi kabul edilmeyecektir. Digital iade dışında gelen kargolar sizlere geri gönderilecektir.

Ürünümü iade ederken kargo ücreti ödeyecek miyim?

Digital iade formunu doldurarak iade kodlarınızla birlikte ücretsiz bir şekilde tercih ettiğiniz kargo firmasıyla gönderim sağlayabilirsiniz.
Digital iade formu doldurulmadan gönderilecek ürünlerin iadesi kabul edilmeyecektir. Digital iade dışında gelen kargolar sizlere geri gönderilecektir.

İnternet/ mağaza iadelerinde iade şartları nelerdir?

• Kullanım hatası bulunan ürünler, teşhir ürünleri ve/veya defolu olarak satışı yapılan ürünler için iade işlemi yapılamamaktadır. 
• İade etmeyi düşündüğünüz ürünlerin kullanılmamış, paketinin hasar görmemiş ve ürünün tekrar satışa sunulabilecek durumda olması gereklidir. Deneme amacıyla ambalajından çıkarılmış ürünlerde, ambalajın bozulmamış ve ürünle birlikte tüm aksesuarlarının, orijinal paketleriyle birlikte bir arada olması gereklidir. 
• Hijyen kuralları gereği tekrar satışı mümkün olmayan, hijyenik ürünler, göğüs pompası, ateş ölçer, iç çamaşırı, hijyenik ped, tıraş bıçakları, kişisel bakım ürünleri, gıda ürünleri, bebek bezi, mamalar, ıslak mendil,bebek bezleri, alıştırma külodu, tuvalet adaptörü, kozmetik ürünler, temizlik ürünleri ve benzeri ürünlerde ürünlerin kusurlu olması dışındaki hiçbir koşulda iade işlemi yapılamamaktadır.

Mağazadan yapılan alışveriş için iade süreci nedir?

• İlgili siparişe ait satış belgesinin (bilgi fişi, e-arşiv faturası ve/veya sevk irsaliyesi) aslı.
• Herhangi bir firma adına düzenlenen faturalarda, iade faturası.
• Hediye olarak alınmış ürünler için iade işlemi yapılamamakta, yalnızca değişim talepleri kabul edilebilmektedir. Ürün bedeli tercihinize bağlı olarak üyelik hesabınıza Joker puan olarak yüklenebilir. Yüklenen Joker puanın kullanım süresi 5 (beş) yıldır.

Oyuncak Ürünü Değişim/İade Süreci

*Teslim alma tarihinden itibaren 30 gün içinde bilgi verilmeyen, Orijinal ambalajı bozulmuş, kutu ve iç aksesuarları olmayan, tekrar satılabilirlik özelliğini kaybetmiş ve orijinal kutusu/ambalajı zarar görmüş (çizilme, yırtılma, bant-etiket kullanımı) ürünlerde değişim ve iade yapılmamaktadır.
**Sorunun ürünün yanlış kullanımına bağlı olarak kullanıcı hatasından (yanlış şarj etme, yanlış pil kullanımı, çarpma, kırma, bozma, düşme sonucu kırılma, yanlış montaj, yanlış kullanım…vb) kaynaklandığı tespit edilen durumlarda değişim ve iade yapılmaz.
***6502 Sayılı Tüketici Haklarının Korunması Hakkında Kanun, Bu kanuna bağlı olan, Garanti Belgesi Yönetmeliği ve yine bu kanuna bağlı olan Satış Sonrası Hizmetler Yönetmeliği dikkate alındığı takdirde OYUNCAK grubu ürünlerimizde Garanti Belgesi bulunması zorunluluğu gerekmemektedir.

Tutar iadem neden taksit taksit yapılıyor?

Taksitli olarak satın alınan ürün/ürünlere ait iade işleminde ödeme tarafımızdan bankaya tek seferde iade edilmektedir, ödeme bankanız tarafından taksitle geri ödenmektedir.

Garanti kapsamında bulunan bir ürünün arızalanması durumunda nasıl bir yol izlemeliyim?

Garanti kapsamında olan puset ve oto koltuklarının herhangi bir nedenle arızalanması ve teknik desteğe ihtiyaç duyulması durumlarında, ürünün faturasıyla birlikte size en yakın Joker mağazasına giderek, ürünü teknik servis desteği için teslim edebilirsiniz. Ürününüz, üretici firmaya iletilecek ve tamir - tadilat süreçleri tarafımızca yürütülecektir. Teknik servise yolladığınız ürünler için geçerli iade ve değişim koşulları, 6502 Sayılı Tüketicinin Korunması Hakkında Kanun'da yer alan hükümlere göre düzenlenmektedir.

Siparişimi teslim almadan iade ettim. Kargo ücreti geri ödenir mi?

Siparişinizi kargo personelinden teslim almadan geri gönderdiğinizde ödediğiniz kargo ücreti, sipariş tutarınıza eklenerek size geri ödenir.

İade işlemleri sırasında kargo kodu geçersiz hatası vermektedir. Yeni iade kargo kodunu nasıl alabilirim?

"İade taleplerinde ürün gönderimi için verilen kargo gönderi kodları, kargo firmalarının sistemlerinde 7 gün boyunca geçerlidir. 7 gün içinde gönderim yapmadığınız durumda Hesabım – Siparişlerim – İade İşlemleri sayfasından başvuruda bulunarak yeni bir gönderi kodu alabilirsiniz.

Tekrar iade kodu alabilmeniz için ürününüzün size teslim edildiği tarihten itibaren başlayan 30 günlük sürenin geçmemiş olması gerekir. Eğer bu süre geçti ise iade işlemi gerçekleştirlemez."

Kargo firması iade gönderimi almaya gelmiyor.

Kargo firması kurye operasyonunu günlük olarak düzenlediğinden, ürün gönderim işlemleriniz için günlük kurye talebi iletmeniz gereklidir. Örneğin kurye talebinizi dün ilettiyseniz ve kargo firması ürünü almaya gelemediyse, bugün kurye talebinizi tekrar iletmeniz gerekir.

Talebinizi tekrar ilettiğiniz halde kurye ürününüzü almaya gelmiyorsa, ilgili kargo müşteri hizmetlerini arayarak bilgi alabilirsiniz.

*Mücbir sebeplerden (doğal afet, pandemi vb.) dolayı kurye talebiniz alınamadığı durumlar yaşanabilir.

Siparişin bilgim dışında iptal edildiğine dair SMS/mail geldi.

Siparişinizdeki yetersiz bilgi veya ürünün kalite standartları gereği gönderime uygun olmaması gibi nedenlerle sipariş iptali yapılabilmektedir.
İptal durumunda ödemeniz gerçekleşmişse, para iadeniz ödeme yönteminize göre tarafınıza iade edilmektedir.

Kredi kartı ile alışverişte iade süreci nasıl yapılmaktadır?

Kredi kartı ile yapılan alışverişleriniz de iade ürün/ürünleriniz depomuza ulaştıktan sonra kalite kontrol süreci sonrasında SMS ile sizlere bilgi vermektedir. SMS sizlere ulaştıktan sonra iade süreciniz başlamaktadır.

Havale/EFT ve kapıda ödeme siparişlerinde iade işlemi nasıl yapılmaktadır?

İnternet sitemiz üzerinden “Havale/EFT” veya “Kapıda Nakit/Kredi Kartı Ödeme” yöntemlerinden birini kullanarak gerçekleştirdiğiniz alışverişleriniz için iade talebinde bulunduğunuzda; iade işlemi, Joker İnternet Depo biriminin, iade talebinizin şartlara uygunluğunu tespit etmesinin ardından aşağıdaki yöntemlerden birisiyle yapılabilir;

•Bize bildireceğiniz İBAN numarası, TCKN, İban numarasına bağlı Ad-Soyad bilgileri hesabınıza,
• Üyelik hesabınıza ürün bedelinde Joker Puan yüklemesi

*** Hesap bilgilerinizi iade ürününüz depomuza ulaştığına dair SMS geldikten sonra 0850 200 14 14 numaralı müşteri destek hattımızı arayarak bildirmeniz gerekmektedir.

Puan ile alışveriş iadesi nasıl yapılmaktadır?

Joker Puan’la yaptığınız alışverişler için iade talebinde bulunmanız durumunda, iade işleminin tamamlanmasının ardından, alışverişte kullanılan puanların tamamı, Joker Aile Kulübü üyeliğindeki cep telefonu numarasına puan olarak geri yüklenecektir. Hesabınıza geri yüklenen Joker Puanların son geçerlilik tarihi, alişveriş yapılmadan önce, ilgili kredinizle ilgili belirlenmiş son geçerlilik tarihiyle aynı olur. Son geçerlilik tarihi sona eren puanlarla yapılmış olan alışverişlerde iade işlemi yapılamamaktadır. Joker Puan’la yapılan alışverişlerde nakit iadesi yapılmamaktadır.
Bize Ulaşın