...

Kargo ve Teslimat

Kargo ücretiniz ne kadar?

İnternet sitemiz üzerinden yapacağınız toplam tutarı 150₺ üzerindeki tüm alışverişlerinizde kargo bedeli alınmamaktadır.

Kargom hangi şirket ile gönderilecek?

Siparişlerinizi, Yurtiçi Kargo (kapıda ödeme), PTT Kargo veya Aras Kurye firmalarından birisi aracılığıyla teslim alabilirsiniz. Kargo firması seçimini sipariş aşamasında yapabilirsiniz.

Kargomu ne zaman teslim alabilirim?

Mesafeye bağlı olarak 1 ile 3 iş günü içerisinde adresinize teslim edilmektedir. Corona Virus nedeniyle kargolarda gecikmeler yaşanabilmektedir.

Siparişimi hangi gün teslim alabilirim?

Sipariş teslim gün ve saati, tercih ettiğiniz kargo firmasının çalışma saatlerine bağlı olarak değişiklik göstermektedir. PTT Kargo firması, öğle arası vermeyen şubelerinde 08:30 - 17:00 arasında, öğle arası veren şubelerindeyse 08:30-16:30 saatleri arasında hizmet vermektedir. Firmanın belirli şubeleri cumartesi günleri de aynı saat aralığında çalışmakta ve dağıtım yapmaktadır. Siparişinizin kargo firmasına teslim edilmesinin ardından "Sipariş Takibi" sayfasında, siparişinize ait bir kargo takip numarası ve bağlantısı listelenecektir. Bu bağlantıyı kullanarak ziyaret edeceğiniz sayfa üzerinden, siparişinizin nerede ve ne aşamada olduğu bilgisini edinebilirsiniz. Ek olarak, siparişiniz dağıtıma çıktığında, kargo firması tarafından SMS yoluyla bilgilendirme alacaksınız.

Siparişimin teslimat adresini veya alıcı adını değiştirebilir miyim?

Evet. Henüz kargoya verilmemiş siparişlerinizin teslimat adresini ve/veya alıcı kişisini değiştirmek isterseniz, bize 0 850 200 14 14 no’lu telefon numarası aracılığıyla ulaşabilirsiniz.

Resmi tatil günleri teslimat yapılabiliyor mu?

Resmi tatil günlerinde kargo firmaları hizmet vermemektedir.

Siparişim ben adresimde yokken gelirse ne olur?

Anlaşmalı olduğumuz kargo firmaları, sizi evde bulamadığı durumlarda, takip eden günler içinde sizi tekrar ziyaret edecektir. İkinci uğramada da siparişi teslim alamayacak olursanız, bizimle iletişime geçerek üçüncü uğrama için talepte bulunabilirsiniz.

Yurt dışına teslimatınız var mı?

Yurt dışına satışımız yoktur. Bu konudaki talep ve önerilerinizi annedestek@joker.com.tr adresine e-posta göndererek veya İletişim Formu'nu kullanarak bize iletebilirsiniz.

Faturayı neden paketin üzerinde gönderiyorsunuz?

İlgili yasal düzenlemeler gereği, siparişinize ait faturayı paket üzerinde gönderilmesi ve isim soy isim bilgisinin yazılması zorunludur.

İstanbu Hızlı Teslimat siparişi nasıl oluşturabilirim?

İstanbul Hızlı Teslimat hizmeti, İstanbul sınırları içinde, Adalar, Silivri, Çatalca, Şile ilçeleri dışında tüm İstanbul'da geçerlidir. Hızlı teslimat hizmetimizden Cumartesi/Pazar günleri hariç hafta içi saat 10:00'a kadar verilen siparişlerde geçerlidir.

İstanbul Hızlı Teslimat ile verilen siparişlerde hizmet bedeli alınıyor mu?

Hızlı teslimat hizmet bedeli 19,90 TL'dir.

İstanbul Hızlı Teslimat siparişim neden aynı gün teslim edilmedi?

İstanbul Hızlı Teslimat hizmetini kullanarak saat 10:00’dan önce vermiş olduğunuz siparişler aynı gün akşam saat 10:00’a kadar tarafınıza teslim edilecektir. 10:00’dan sonra verdiğiniz siparişler, pazar günü hariç olmak koşuluyla bir sonraki gün içinde tarafınıza ulaştırılacaktır. İstanbul Hızlı Teslimat hizmetimizden, Cumartesi/Pazar günleri hariç diğer tüm günlerde faydalanabilirsiniz.

Teslimat esnasında nelere dikkat etmeliyim?

Joker.com.tr’den verdiğiniz siparişler adresinize teslim edildiğinde kargo teslim fişini imzaladıktan sonra, kargo ambalajında sorun olmasa bile kargo paketini açıp kontrol etmelisiniz. Paket içeriğinde herhangi bir hasar, eksiklik varsa kargo görevlisine hasar tespit tutanağı hazırlatmanız ve ardından bu tutanakla birlikte bizimle iletişime geçmeniz gerekir.

Kargo kutum hatalı veya eksik çıktı. Ne yapabilirim?

Kargonuzu teslim alırken kargo yetkilisiyle birlikte paketinizi açıp kontrol etmeli, eksik ya da hasarlı ürün durumunda ise kargo yetkilisinden tutanak hazırlamasını talep etmelisiniz. Yaşadığınız durumla ilgili tutanak veya servis raporunuz varsa müşteri hizmetleri ile irtibata geçebilir veya whatsapp numaramızdan bize ulaşabilir, bize başvuruda bulunabilirsiniz. Çağrı merkezi numaramız : 0850 200 14 14 Whatsapp İletişim Hattı : 0553 560 29 29

Siparişim eksik gelmesine rağmen kargo firması rapor tutmuyor. Ne yapabilirim?

Siparişiniz size ulaştığında kargo görevlisi yanındayken paketinizi kontrol etmelisiniz. Bu esnada kontrolünüzü gerçekleştirmiş ve paketinizde eksik olduğunu fark etmişseniz kargo görevlisinden tutanak tutmasını talep etmelisiniz. Eğer kargo görevlisi tutanak tutmayı kabul etmiyorsa Müşteri hizmetleri ile irtibata geçebilirsiniz. Çağrı merkezi numaramız : 0850 200 14 14 Whatsapp İletişim Hattı : 0553 560 29 29

Ürünün aksesuarları/aparatları eksik olarak gönderilmiş. Ne yapabilirim?

Siparişinizde yer alan ürünlerde paket içinden çıkması gereken aksesuar ya da aparatlardan biri ya da birkaçı eksikse öncelikle ürünün size teslim edildiği tarihten itibaren 14 gün içinde “Hesabım – Siparişlerim – İade İşlemleri” sayfasından “Ürün Parçası Eksik Geldi” başvurusunda bulunmalısınız. Formu doldurmanızın ardından başvurunuz incelenecek ve talebiniz işleme alınacaktır. Yalnızca başvuru formu bulunan talepler işleme alınır.

Ürünüm hasarlı olarak geldi. Ne yapabilirim?

Kargo teslimatlarında ürünlerinizi teslim alırken kargo yetkilisinin yanında paketinizi açıp kontrol etmeli, siparişinizde eksik ve/veya hasarlı ürün olması durumunda da kargo yetkilisinden tutanak hazırlamasını talep etmelisiniz. Siparişiniz hasarlı olarak geldiyse ve tutanak raporunuz varsa, teslim tarihinden itibaren 14 gün içinde müşteri hizmetleri ile irtibata geçmelisiniz. Çağrı merkezi numaramız : 0850 200 14 14 Whatsapp İletişim Hattı : 0553 560 29 29

Kargo firması iade gönderimi almaya gelmiyor.

Kargo firması kurye operasyonunu günlük olarak düzenlediğinden, ürün gönderim işlemleriniz için günlük kurye talebi iletmeniz gereklidir. Örneğin kurye talebinizi dün ilettiyseniz ve kargo firması ürünü almaya gelemediyse, bugün kurye talebinizi tekrar iletmeniz gerekir. Talebinizi tekrar ilettiğiniz halde kurye ürününüzü almaya gelmiyorsa, müşteri hizmetlerini arayarak bilgi alabilirsiniz. Çağrı merkezi numaramız : 0850 200 14 14 Whatsapp İletişim Hattı : 0553 560 29 29
Bize Ulaşın